ניתן לקבל מידע על המשכנתא דרך חשבונכם האישי באתר האינטרנט של לאומי. המידע מתעדכן מדי יום עסקים, וכולל מידע עדכני ומפורט אודות המשכנתא, כגון: יתרת ההלוואה, גובה ההחזר החודשי, מסלולי ההלוואה, הריביות במסלולי ההלוואה, תאריך סיום ופרטים נוספים לשימושכם.

כמו כן באפשרותכם להזמין באתר מסמכים/אישורים שונים בקשר למשכנתא (בשלב זה היישום אינו פועל באפליקציה)

 

האפשרות לצפייה ולהזמנת מסמכים מותנית בקיום הרשאה לקבלת מידע בערוצים הישירים.
יש לכם חשבון בלאומי ואין לכם הרשאה לחשבון האישי באתר האינטרנט של לאומי? פנו לסניף לאומי בו מתנהל חשבונכם לקבלת הרשאות לכניסה לאתר.
אין לכם חשבון בלאומי? מוזמנים לפנות למוקד שירות המשכנתאות שלנו בטלפון 6062* ולקבל שם משתמש וסיסמא לאתר.
 

רשימת המסמכים/אישורים שניתן להזמין באתר:

שם מסמך באתר תיאור מסמך
דוח שנתי למשכנתא סיכום שנתי המכיל, בין היתר, ריכוז יתרות של המשכנתא וריכוז תשלומים ששולמו במהלך השנה. המסמך נמצא תחת נושא "שחזור מסמכים"
שחרור משעבוד לפוליסת ביטוח נכס העתק טופס הסרת שיעבוד לפוליסת ביטוח נכס בעת הצגת פוליסה חלופית (העתק של אישור אשר כבר הופק ע"י הבנק. אם טרם הופק אישור, לא ניתן להזמין אישור דרך האתר ויש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. המסמך נמצא תחת נושא "שחזור מסמכים"
אישור להצהרת הון אשור יתרת קרן ההלוואה והפרשי הצמדה על יתרת הקרן לסוף שנה קלנדרית . משמש לרוב לצורך הצהרת הון לרשויות השונות
אישור יתרות לסילוק מסמך המציג את סך כל היתרות לסילוק עד לתאריך מסוים
מידע לפירעון מוקדם ואישור יתרות לסילוק מסמך המכיל, בין היתר, מידע על אופן סילוק המשכנתא וכן פירוט נתונים לגבי מסלולי המשכנתא
פירוט תשלומים מצטבר מסמך המפרט את  סך כל התשלומים שבוצעו במשך שנה קלנדרית לכל הלוואה, בחלוקה ל: קרן, ריבית, הפרשי הצמדה, עמלת סילוק, ריבית פיגורים, ביטוח ושונות
מידע לתיק – פירוט תשלומים חודשי מסמך המפרט את התשלומים ששולמו בהלוואה במהלך השנה, לפי חודשים
לוח סילוקין טבלה המציגה את התשלומים החודשיים לפי מרכיבי החיוב – קרן וריבית. לוח הסילוקין באתר נכון למועד העמדת ההלוואה ואינו כולל הצמדה ושינויים בריבית. לקבלת לוח סילוקין עדכני יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 6062*

 

  • הזמנת המסמכים באתר הינה ללא עלות.
  • המסמכים יתקבלו עד 2 ימי עסקים בתא הדואר באתר האישי.


איך מזמינים מסמך?

  • נכנסים בתפריט בצד ימין "הלוואות ומשכנתאות"
  • בוחרים "הזמנת מסמכי משכנתאות" ובמסך שנפתח מזמינים את המסמך המבוקש.

 

צריכים אישורים ומידע מנציג טלפוני?

התקשרו למרכז שירות הלקוחות בטל' 6062*

לשעות הפעילות לחצו כאן >>

 

 

 כל לווה בלאומי למשכנתאות יכול לקבל כרטיס מידע מגנטי, באמצעותו ניתן לברר בעמדות "מידע לאומי", הנמצאות בסניפי לאומי, את הפרטים הבאים: 

  • יתרת ההלוואה נכון לסוף החודש הקודם (היתרות אינן כוללות נתונים לגבי עמלות פירעון מוקדם)
  • החזרים חודשיים מתחילת השנה
     

את המידע ניתן לקבל באמצעות עמדות "מידע לאומי" הנמצאות בסניפי בנק לאומי

 

 

ההנפקה הראשונה של כרטיס המידע אינה כרוכה בעמלה. כדי לקבל את הכרטיס פנו למרכז שירות הלקוחות ולציין עבור אילו לווים מבקשים להזמין כרטיס (ניתן להזמין כרטיס לכל אחד מהלווים).

 

להזמנת הכרטיס התקשרו למרכז שירות הלקוחות בטל' 6062*

לשעות הפעילות לחצו כאן >>

 

 

*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל